Politika refundiranja

Otkazi

Ako odlučite da otkažete pre nego što bilo koja usluga bude obezbeđena i pre nego što mi nastanemo nepovratni troškovi, mi ćemo po našem nahođenju izabrati da vam ponudimo refundiranje ili kredite za uslugu.

Ako odlučite da otkažete delimično kroz ugovor o minimalnom roku koji nismo prekršili (nakon što protekne bilo koji primenjivi period hlađenja), i dalje ćete biti odgovorni za sve naknade koje reguliše taj ugovor do kraja rok ugovora.

Ako odlučite da otkažete neugovorenu, ali unapred plaćenu uslugu (npr. godišnje plaćanje za veb hosting), biće vam ponuđen kredit za uslugu ili po našem nahođenju refundacija jednaka neiskorišćenom delu usluge isključujući popuste koje ste dobili za unapred plaćanje (povraćaj sredstava će biti izračunat kao da ste morali da platite na osnovu minimalnog roka).

Zadržavamo pravo da naplatimo administrativnu taksu od 30 EUR (uključujući PDV) za otkazivanje, a svi povraćaji ili krediti za uslugu biće umanjeni za tu naknadu.


Povrat novca

eServer primenjuje politiku refundiranja na osnovu razmatranja.

Svaki slučaj se ispituje na individualnoj osnovi kako bi se ispitalo da li je povraćaj sredstava prikladan. U određenim slučajevima, proizvodi se ne vraćaju (pogledajte dole). U drugim slučajevima, može se izdati kredit za uslugu koji se može koristiti za buduće fakture.

U slučajevima kada postoji greška sa naše strane (usluga nije onakva kakva je reklamirana, produženi otkaz usluge usled događaja koji su pod našom kontrolom, greška osoblja), usluga može biti otkazana i može se zahtevati povraćaj novca za neiskorišćeni deo uslugu, kao i svaki period u kome je usluga bila nedostupna. Ako se utvrdi da je usluga nedostupna ili da radi na neki drugi način van specifikacije tokom celog trajanja, verovatno će biti ponuđen pun povraćaj novca.

Slučajevi u kojima ćemo razmotriti samo ponudu kredita za uslugu uključuju (ali nisu ograničeni na) grešku korisnika u kupovini pogrešnog tipa usluge ili neuspehe usluge usled okolnosti koje su van naše kontrole.

Napomena
Stavke za nepovrat
  • Rad kodiranja ili dizajna isporučen prema dogovorenoj specifikaciji
  • Imena domena (Povraćaj sredstava nije moguć ni pod kojim okolnostima – međutim, dozvolićemo vam da preuzmete svoj domen negde drugde kada je to moguće)
  • Naknade za podešavanje (sve naknade za podešavanje se ne vraćaju, osim ako usluga uopšte nije pružena zbog okolnosti koje eServer nije mogao da predvidi)
  • Naknade za tekući period (uglavnom koristimo mesečne obračunske periode, ali u nekim slučajevima možemo imati posebne obavezujuće uslove ugovora, tako da ne refundiramo trenutnu naknadu za period korišćenja usluge. Ako je klijent dobio posebne popuste od nas za pre- uplatu računamo iznos refundiranja kao da nije bilo popusta za period koji je usluga već obezbeđen i vratićemo sredstva samo za neiskorišćeni period nakon ponovnog obračuna popusta.Ako klijent ima dugoročni obavezujući ugovor, nastavićemo sa svakim otkazivanjem i refundiranjem zahtevajte pojedinačno po našem nahođenju ako postoji mogućnost)
  • Uplaćeni depoziti (Osim ako kao obezbeđenje od neplaćanja i ako je važeći ugovor pravilno raskinut i svi neizmireni dugovi izmireni – svi ostali depoziti se uglavnom drže kao obezbeđenje protiv otkazivanja)</ li>
  • Sve naknade regulisane ugovorom sa minimalnim rokom kada ne kršimo ugovor

U slučaju isporučenih fizičkih proizvoda, povraćaj novca može biti ponuđen samo ako jedinica nije napravljena po meri i samo ako je pakovanje proizvoda netaknuto.


Zamena

S obzirom na to da velika većina prodaje naših proizvoda ne uključuje opipljiv element za kupce, zamene se obično ne dešavaju u tradicionalnom smislu.

Možemo, po sopstvenom nahođenju, da zamenimo ili popravimo iznajmljenu opremu i/ili delove opreme ako se utvrdi da rade van normalnih tolerancija, pod uslovom da nisu oštećeni direktnom ili indirektnom radnjom pogođenog kupca.


Posebne napomene o refundiranju platnih kartica


U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio (delimično ili u celini) na jedan od načina plaćanja koji uključuje karticu, a bez obzira na razlog vraćanja, eServer se obavezuje da izvrši povraćaj sredstava isključivo putem VISA, UnionPai, EC/MC i Maestro metoda plaćanja ako je korišćen jedan od ovih metoda.




Ova prava možete ostvariti tako što ćete kontaktirati Odeljenje za korisničku podršku eServera preko stranice „Kontakt“ na veb lokaciji eServera.

Izmena

Ove smernice mogu s vremena na vreme da se menjaju. Vaše dalje korišćenje naših usluga nakon što izvršimo promene smatra se prihvatanjem tih promena. eServer vam savetuje da povremeno pregledate ovu stranicu da biste videli da li su neke promene primenjene.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili sugestija o politici eServera, slobodno nas kontaktirajte putem e-pošte ili pošaljite kartu za podršku.


Ovaj dokument je poslednji put ažuriran 23. juna 2023.

  • vracanja, refunds
  • 0 Drugi korisnici su označili ovaj članak kao koristan
Da li vam je ovaj odogvor pomogao?

Povezani članci

Informacije o kompaniji

Pun naziv kompanije: Maxim Azarov pr hosting eServer Kruševac Skraćeni naziv kompanije: Maxim...

Politika pružanja usluga

Smernice za isporuku usluga za nove klijente ili kupce prvi put Zbog rizika koje predstavljaju...